Gemeente Stekene

Ken en gebruik jij de eBox al?

Ons lokaal bestuur (gemeente en OCMW) zet verder in op digitalisering. Sinds dit voorjaar zijn we gestart met het digitaal verzenden van verschillende documenten aan burgers en ondernemingen via de eBox.

De komende maanden kan je ook brieven, vergunningen, facturen, … van de gemeente ontvangen in je eBox.

Geen actieve eBox?

Heb je geen actieve eBox? Dan krijg je de documenten nog op papier in je brievenbus.

Hoe je eBox activeren?

eBox is een beveiligde elektronische brievenbus waarin je overheidsdocumenten digitaal ontvangt, bewaart en beheert. Je kan je persoonlijke eBox activeren via www.myebox.be  Als er een nieuw document beschikbaar is, krijg je een melding via e-mail.

Koppeling met Mijn Burgerprofiel

Wil je niet alleen je documenten kunnen bekijken, maar ook andere communicatie vanuit de verschillende overheden ontvangen, dossiers opvolgen, attesten downloaden, digitale documenten aanvragen? Koppel dan hier je eBox met Mijn Burgerprofiel.

Problemen om je eBox te activeren?

Dan kan je altijd terecht in het Digipunt in onze gemeente. Daar helpen ze je graag met al je digitale vragen. Ons Digipunt vind je tweewekelijks op maandagvoormiddag in de bib -> data en locaties 

op 28 april 2024
Ontwerp door CIBE communicatie - Ontwikkeling door LCP